איך עובדת סיגריה אלקטרונית

29 במרץ 2022

איך עובדת סיגריה אלקטרונית
איך עובדת סיגריה אלקטרונית? מה החלקים העיקריים מהם מורכבת הסיגריה?
כל התשובות במאמר הבא.

מהו איוד?

ראשית, נבהיר מהו איוד בסיגריה אלקטרונית הידועה גם בשם נרגילה אלקטרונית.

איוד זה פעולה של הפיכת נוזל לאדים על ידי מכשיר אידוי כגון סיגריה אלקטרונית . סיגריות אלקטרוניות הן מכשירים ניידים המופעלים על ידי סוללות, המאדים את הנוזלים שיועדו לכך.

איך סיגריה אלקטרונית עובדת?

על מנת שסיגריה אלקטרונית תעבוד, כל אחת מורכבת משני חלקים עיקריים: סוללה המהווה בעצם ספק כוח וטנק שהוא למעשה אטומייזר שלתוכו ממלאים נוזל מילוי לסיגריה אלקטרונית. בתוך מיכל נמצא גוף חימום (סליל) שבנוי מכותנה  אורגנית וסליל מתכת, כותנה סופגת את הנוזלים וסליל מתכת מתחם ומאדה את הנוזלים שנותן בעצם את תחושת העישון.   

מה תפקיד גוף החימום או הסליל?

גוף חימום בנוי מחומר ספיגה (כותנה, פישתן, קרמיקה) וסליל מתכת. הכותנה סופגת את הנוזלים וסליל מתכת כשמתחמם מאדה אותם. לסלילים יש רמות התנגדות שונות לזרם חשמלי. ככל שרמת התנגדות של סליל נמוכה יותר כך הסליל שלכם יתחמם מהר יותר וחזק יותר, אתם תקבלו יותר אדים, נוזל יתבזבז יותר מהר וגם פריקת הסוללה תהיה מהירה יותר ולהפך. ככל שרמת התנגדות של סליל תהיה גבוהה יותר, הוא יתחמם לאט יותר, נוזלים יתבזבזו מהר יותר, פריקת הסוללה תהיה מהירה יותר וכתוצאה מכל דברים אלו יהיו הרבה יותר אדים חמים יותר בד“כ.                                   

ממה מורכבים נוזלי מילוי של סיגריות אלקטרוניות?

נוזלי מילוי לסיגריות אלקטרוניות מורכבות מתוספי מזון PG ו-VG, ניקוטין ותוספי טעם וריח לאידוי.פרופלין גליקול וגליצרין צמחי הם נוזלים חסרי ריח שאפשר לערבב עם ניקוטין ותמציות טעם כדי ליצור נוזל מילוי.

גם גליצרין (VG) וגם פרופלין גליקול (PG) שייכים לקבוצת כימיקלים אלכוהוליים. למרות שאנשים רבים מכנים את הנוזל "שמן", זה ממש לא שמן, ולא יכול לגרום לבעיות רפואיות כמו לדוגמה דלקת ריאות. הם מפיקים אדים כאשר הם מחוממים, מה שמאפשר לשאוף אותם. 

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של טעמים לסיגריות אלקטרוניות: נוזלי מילוי לסיגריה אלקטרונית בטעם טבק, ממתקים, קינוחים, פירות ומה לא. כמו כן, ניתן למצוא גם מגוון רחב של טעמים של נוזל מילוי מלחי ניקוטין לסיגריה אלקטרונית.                             

בשביל מי האיוד מיועד?

רוב האנשים שמאיידים הם מעשנים לשעבר של סיגריות רגילות או נרגילות או כאלו שעדיין מעשניםיש כאלו שעדיין מנסים להפסיקואחרים משתמשים בסיגריות אלקטרוניות כדי לקבל את הניקוטין שהם אוהבים כאשר המצב הנוכחי לא מאפשר להם לעשן סיגריה רגילה

כיוון שסיגריה אלקטרונית מסוגלת לתת אפקט גם של נרגילה רק עם הרבה יותר טעמים שונים ומגוונים יש כאל שמחליפים נרגילות רגילות ב"נרגילות אלקטרונית". 

כמובן ישנם מאיידים שמעולם לא עישנואבל הם מייצגים אחוז קטן מאוד מאוכלוסיית האידוילרוב אלו הם אנשים שנגררים אחרי הטרנד שהולך וגדל

אנשים כאלה ברוב המקרים מעדיפים להשתמש בנרגילה אלקטרונית ולקבל חוויה עוצמתית של טעמים שהתחום הזה מציע.

אז הבנתם שמה שאתם צריכים זה לרכוש סיגריה אלקטרונית?

בואו להתרשם מהמגוון שלנו.   

למידע נוסף אודות סיגריות אלקטרוניות, וייפ קלאב, אטומייזר או כל חלק אחר, צרו איתנו קשר.