האם סיגריה אלקטרונית מזיקה לעומת עישון סיגריות רגילות

29 במרץ 2022

האם סיגריה אלקטרונית מזיקה לעומת עישון סיגריות רגילות

לא משנה מה אתם יודעים או שמעתם על עישון, כאשר מדברים על סיגריה רגילה ביחס לסיגריה אלקטרונית אזי יודעים כבר את התשובה. החוקרים אמרו את דברם, סיגריה רגילה עלולה להזיק לבריאות באופן משמעותי ביחס לסיגריה רגילה. 

המון מעשנים מבינים את המשמעויות, רוצים לשנות את חייהם ולהשיב לעצמם את בריאותם אבל לא מפסיקים לעשן, אז מה עדיף להם לעשות? בשלב הזה הם לא מפסיקים "במכה" לעשן כי קשה מאוד "להפסיק לעשן במכה" וכתחליף הם מבינים שיש פתרון, סיגריות אלקטרוניות שמהוות תחליף מושלם לסגריה הרגילה, זו העלולה להזיק לבריאות בטווח הארוך והקצר. 

מחזיקים את הסיגריה האלקטרונית ביד והיא אומנם כבדה יותר, אבל היא בהחלט יכולה להוות את האפקט ואת התחושה של שאיפה שמשאירה חיוך. סיגריה זו די דומה לסיגריה רגילה ואחת הסיבות לבחירתה זו האפשרות להפסיק לעשן בקצב שלכם והכי חשוב לא לפגוע בבריאותכם ביחס לשימושי הסיגריה הרגילה, זו המושתת על ניקוטין בכמות גדולה יותר. 

מאחורי כל גמילה מעישון עומדת סיגריה אלקטרונית אחת 

רוצים להשאיר את הסיגריות מאחור?

סיגריה אלקטרונית, סוללה לסיגריה אלקטרונית ופילטר.

בתוך הפילטר יש למעשה את הסוד שכולם שואפים אליו, משהו שמחליף את הניקוטין ומספק את "המנה היומית" לתחושה המתבקשת מהעישון. 

בין הסוללה לפילטר קיים רכיב האחראי על העברת הזרם מהסוללה לפילטר וכך מופק הדבר האמיתי שהופך את זה לכמעט אמיתי- הכול בזכות הפקת העשן המלאכותי והנה עישון שכמעט מתרחש כמו בסיגריות רגילות.  

כמו כן, שלא כמו בסיגריה רגילה, סיגריה אלקטרונית אינה מכילה חומרים מסוכנים, להיפך, בזכות מיעוט בחומרים המסוכנים הסיגריה הזו מאפשרת להמשיך וליהנות מאפקט העישון אבל בו זמנית לא לפגוע בבריאות. 

מאז 2003 ועד היום הסיגריה האלקטרונית מצליחה להוות את התחליף המושלם ובסופו של דבר מסייעת לכל מי שבאמת רוצה להפסיק לעשן, הכול בזכות תחליף ניקוטין ועשן מלאכותי שמהווים בסופו של דבר את התחליף המושלם. 

למי מיועדת סיגריה אלקטרונית והאם היא באמת יכולה לסייע לכם להיגמל מעישון?

אין ספק, כיום יותר ויותר אנשים מבינים כי סיגריה אלקטרונית אכן הוא כלי עזר מדהים כדי להיגמל מעישון ובגדול, מי שבריאותו חשובה לו ומתקשה להפסיק לעשן ישתמש במוקדם או במאוחר באפשרות זו. 

כמו כן, סיגריה אלקטרונית מותרת על פי חוק ושלא כמו סיגריה רגילה היא מותרת לעישון גם במקומות סגורים היות שהיא אינה מזיקה לסביבה. 

בסיכומו של דבר, הפסקת העישון ושימוש בסיגריה אלקטרונית יכולה בהחלט להשיב ולתקן את המצב הבריאותי של המעשן ומכמות בלתי מבוטלת של סיגריות רגילות לשפר את איכות החיים, לחסוך בעלויות ובסופו של דבר "לומר שלום" לסיגריה הרגילה שאליה רוב האנשים מתמכרים.

בכל מקרה - בחנות של וייפ קאלב, תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בשביל לעבור מהסיגריה הרגילה.

מוזמנים להתרשם מהמגוון הרחב שיש לנו, היכנסו לבחור סיגריה אלקטרונית.