סיגריות אלקטרוניות מומלצות לשנת 2023

31 באוק׳ 2022

סיגריות אלקטרוניות מומלצות לשנת 2023
כשמחקרים מראים כי עישון גורם למחלות רבות, והריח החזק של הסיגריות רודף אחרינו לכל עבר, נראה שלעולם נותרה רק ברירה אחת – להמציא את ההמצאה הבאה שתחליף עבור רובנו את הסיגריה המוכרת, וזה אכן קרה לא מזמן, ב2007 נרשם הפטנט העולמי הראשון עבור סיגריה אלקטרונית באמצעות חברת RUYAN הסינית כשהחליטה לשווק את הסיגריות האלקטרוניות לכל מדינות המערב.

מהי סיגריה אלקטרונית 

סיגריה אלקטרונית היא בעצם מכשיר אידוי, שהופך את הנוזלים שבו לאדים.

המכשיר מגיע בגדלים וצבעים שונים ולכל חברה כיום ישנן צורות שונות, בעוד שהמכשיר עובד על סוללות או נטען בחשמל.

החל משנת 2020, הפכה הסיגריה האלקטרונית לנפוצה בכל העולם כשיותר ויותר מעשני סיגריות החליטו לוותר על הסיגריה ולעבור לטרנד הסיגריות האלקטרוניות.

אחת השאלות שעולה תמיד בקשר לסיגריה האלקטרונית: "האם היא מזיקה באותה המידה כמו הסיגריה הרגילה?" ולמרות שמחקרים עוד לא הראו זאת והסיגריה האלקטרונית דומה יותר לנרגילה אשר מגיעה בטעמים שונים, חד משמעית שמדובר במוצר מפתח שלפחות נכון לעכשיו, העלים כמעט באופן מוחלט את הריח החזק שהיה לאנשים שעישנו סיגריות.

איך לבחור סיגריה אלקטרונית?


אספנו עבורכם את שלושת הפרמטרים המובילים באמצעותם אנשים בוחרים בסיגריה האלקטרונית, והם:


  • יצרן הסיגריה האלקטרונית
  • הסיגריה האלקטרונית אומנם הומצאה כדי לשמש כתחליף לסיגריה הרגילה אך, ישנם כאלו שמעדיפים להשתמש בה לצורך חיסכון כלכלי שכן, הסיגריות האלקטרוניות עולות פי 5 פחות עבור אדם שנוהג לעשן באופן קובע במהלך היום.

    השיקול הכלכלי למעבר לסיגריות האלקטרוניות הוא מובן בהחלט ועוד בעיקר בגלל יוקר המחיה בישראל ובעולם כולו, כשרבים מהאנשים מחפשים אלטרנטיבות שונות למצבם הכלכלי, אך חשוב למצוא יצרן אמין שהסיגריה האלקטרונית שלו הוכחה כעובדת ונחשבת לבטוחה עבור המשתמשים מבחינת מצבו הבטיחותי של המכשיר – למשל לדוגמה, יצרן שסוללות המכשיר שלו הן אמינות ולא מתפוצצות חלילה, מה שבהחלט יכול להיות מצב מסכן חיים.

  • סוג הסוללה
  • כשאתם בוחרים במכשיר הסיגריה האלקטרונית - מאוד חשוב לוודא שסוללת המכשיר מתאימה לאופן השימוש שלכם במכשיר.

    אם אתם נוהגים לעשן באופן תכוף יותר ואתם בטוחים שאתם תצטרכו את הסיגריה האלקטרונית בפעולה תמידית, הרי שמומלץ לוודא את מדד המילי – אמפר -שעה, וככל שהמדד הזה יהיה יותר גבוה כך גם סוללת המכשיר תחזיק יותר זמן.

    את הסוללה של הסיגריה האלקטרונית ניתן להטעים בכל פעם מחדש בעוד שסוג המכשיר משפיע על חיי הסוללה.

  • גודל הסיגריה האלקטרונית
  • גודל וצורה של הסיגריה האלקטרונית משפיעות רבות על בחירת האנשים בדגם הסיגריה, ממש כמו שיש מכוניות מסוגים שונים, כך קיימות בימינו סיגריות אלקטרוניות בכל הגדלים והצורות, ובזמן שנוצרו דגמים גדולים ועבים יותר כן גם נוצרו דגמים קטנים וצרים יותר.

    כמובן שדגמי המכשירים השונים מגיעים גם בצבעים שונים, כך שאם אתם מעוניינים בסיגריה אלקטרונית עם צבע מסוים, הדבר חד משמעית ישפיע על הבחירה שלכם בסוג המכשיר שכן, לא כל החברות מייצרות את המכשירים בכל הצבעים.

    הסיגריות האלקטרוניות המומלצות של VAPE CLUB

    באתר שלנו, אתם תוכלו למצוא דגמים מובילים לסיגריות האלקטרוניות בעוד שריכזנו עבורכם את שלושת הדגמים המובילים שלנו שנחשבים לסיגריות האלקטרוניות המשוכללות והנוחות ביותר:

    VOOPOO - ARGUS POD KIT
    אחד ממכשירי האידוי המשוכללים  ביותר אשר עשוי מתכת וריפוד דמוי עור, ומגיע בגודל נוח וקומפקטי לשימוש.

    בעל מסך המאפשר שליטה מלאה על עוצמת המכשיר עד 20 וואט, ופונקציות נוספות כגון ספירת שאיפות.

    המכשיר הינו מכשיר פודים, שאינו דורש התעסקות רבה בהחלפה של המחסניות ולכן נוח לשימוש ע”י מאיידים מתחילים.

    המכשיר מגיע עם שתי מחסניות שונות, 1.2 ו-0.7, אשר משנות בהתאם את סגנון השאיפה.

    תוכלו לנסות את שתי המחסניות ולהחליט מהו סגנון האידוי המועדף עליכם, כאשר מחסנית 1.2 מתאימה לאוהבי שאיפה המדמה שאיפה מסיגריה, ומחסנית 0.7 המתאימה למי שמעדיף אידוי פתוח ואווירירי הנוטה לסגנון שאיפה מנרגילה.

    המכשיר מצוייד בצ’יפ חכם המזהה את עוצמת המחסנית המוכנסת, ומכוון את מעלותיו אוטומטית בכדי להתאים את עוצמת האידוי למחסנית באופן מושלם.

    בנוסף לשדרוגים האלו, ניתן למצוא על קדמת המכשיר סליידר איתו ניתן לכוון את זרימת האוויר, להגדילה למי שאוהב שאיפה פתוחה או להקטינה למי שאוהב שאיפה סגורה וצפופה יותר.

    שתי המחסניות מפיקות טעם נהדר ואדים איכותיים, ומחזיקות למשך זמן רב ללא השרפות
    מומלץ למאיידים מתחילים בגלל התפעול הפשוט והנוח, אך מתאים גם למאיידים המחפשים להשתדרג למכשיר המאפשר גיוון מלא בחווית האידוי ופונקציות נוספות שאין במכשירים הפשוטים בשוק..

    לרכישת סיגריה אלקטרונית VOOPOO - ARGUS POD KIT - לחצו כאן.

    UWELL - CALIBURN G2 POD SYSTEM KIT

    אחד הדגמים המחודשים והמשודרגים ביותר של הסיגריה האלקטרונית האהובה שסחפה את עולם האידוי, ה"CALIBURN" , שמגיעה עם סוללה גדולה במיוחד ועיצוב ייחודי שמאפשר לראות את נוזל המכשיר.

    למכשיר הייחודי ישנו מנגנון רטט שמסייע במציאת בעיות במכשיר בזמן הטעינה והוא מגיע עם סליל 0.8 וסליל 1.2, כבל טעינה ועלון שימוש.

    בדומה לדגמי ה-CALIBURN הישנים, המכשיר מפיק טעם מצויין האופייני למכשירי הסדרה, כמות רבה של אדים ובעל כפתור הפעלה המשמש גם ככפתור טורבו להעצמת האידוי.

    כמובן שניתן להשתמש בשאיפה אוטומטית למי שרוצה אידוי פשוט ללא לחיצת כפתור.

    בנוסף, בין השדרוגים החדשים ניתן למצוא גלגלת בתחתית המחסנית, איתה ניתן לכוון את זרימת האוויר במחסנית ולהתאים את סגנון השאיפה הרצוייה על המאייד.

    מומלץ למאיידים המחפשים סיגריה שמפיקה טעם מצויין וסוללה גדולה לאידוי ממושך.

    לרכישת סיגריה אלקטרונית UWELL - CALIBURN G2 POD SYSTEM KIT - לחצו כאן.
     

    ASPIRE - FLEXUS Q POD KIT

    המכשיר שמגיע בעיצוב חדשני ומודרני, נוח לאחיזה ובגודל קומפקטי. נחשב לאחד הדגמים האלגנטיים ובעל כפתור הפעלהת איתו ניתן גם לכוון את עוצמת המכשיר.

    בכדי לכוון את העוצמה יש ללחוץ 3 פעמים על כפתור ההפעלה ולהעביר בין צבעי הנורה
    כאשר ירוק - עוצמה חזקה, כחול - עוצמה בינונית ואדום - עוצמה חלשה.

    המכשיר מגיע עם סליל מותקן 1.0, סליל רזרבי 0.6 וכן גם כבל טעינה שמיועד להטעין את המכשיר ב10 דקות בלבד!

    כמו כן, ניתן לכוון את זרימת האוויר בעזרת סליידר בצידי המכשיר, איתו ניתן לפתוח יותר את זרימת האוויר לקבלת שאיפה פתוחה ואוורירית, או להקטין את זרימת האוויר לקבל שאיפה צמודה המזכירה שאיפה מסיגריה.

    לרכישת סיגריה אלקטרונית ASPIRE - FLEXUS Q POD KIT - לחצו כאן.


    מומלץ למאיידים המחפשים מכשיר דק וקומפקטי אך עמיד עם סוללה גדולה וטעינה מהירה, מבלי להתפשר על טעם מצויין וגיוון בחווית האידוי.
    אז, אם אתם מעוניינים בסיגריה אלקטרונית איכותית ונוחה לשימוש, אצלנו ב-וייפ קלאב, אתם חד משמעית תמצאו את הדגם המתאים ביותר עבורכם!
    לכל שאלה, ניתן להשאיר באתר שלנו את הפרטים שלכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.